Fantastiska Ansiktsuttryck

Kamelpenis.
Äppelmos.


Aspartam!

Jag vet inte var dessa tourettes-liknande ticks kommer ifrån.
Kanske är det känslan av en ny fin bloggsida att fylla med svammel och obsceniteter som blir för mycket för mig.

Jag har ett känsligt psyke.
Klappa katten?

Nåja
To business.
Eller ja, det jag skulle säga.

När man har tråkigt på jobbet, och lite betong över, kan det hända att man gjuter nåt obehagligt.
Som en fallossymbol, eller ett currykors.

Eller, i det här fallet, en figur.
Och jag blev så nöjd med den att jag tog hem den, målade upp skivan och lite andra fiffigheter.
Såhär blev den



Jävligt mörk bild. Otur för er.


Och nu, för att sätta mig på tvären alldeles mot vintern, tänker jag lasta fram lite bilder från i somras som jag hittade när jag gick igenom mitt gamla mobilkameraarkiv.
Hurra för fan!




Och nu, Brosket i din armbåge, karpen i din sallad, ankan i din damm


Veckans Lustiga Kattbild!!!!!111ett




På tal om nåt helt annat lyssnar jag nu precis på Megadeth's nya skiva Endgame.
Det är hitills inget världsomskakande, även om jag inte riktigt lyssnatr på hela än, fast dom har gått tillbaka till sitt gamla hederliga sound igen.
Och det är ju alltid något.

Dom får tre av fem härskna ostar.
Ljusglimt: 44 Minutes

Scotty, beam me up!

Kommentarer
Postat av: Anton

Varför ska jag alltid se så sur ut på bild?... ;D Anywho, jag får nog fota den där goooben själv om jag ska posta en fortsättning på min tumblr-post, fast halvfärdigt är också tjusigt ^^

2009-10-15 @ 09:14:35
URL: http://antonleuba.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0