Dagens Ord

Mjölktand

Varför inte då?

Käften!
Och du kan gott hålla käften, för det här är ett skrivet inlägg du gastar åt, det skiter i dina åsikter.

Eller kanske inte, men det tänker iallafall inte ändra sig.


Tjena, förresten. Det var inte nyss jag skrev här.
Men det är nu, så snart är det nyss.
Skitsamma

jag tänkte börja med att skriva i den här ibland igen, se hur länge det funkar den här gången.


Nåja. vad är på tapeten idag...?

Someway spelade i lördags på Skjortan, mycket bra gjort. schysst ljus, utom på Lately. Det förargar mig.
Ska se till att zippa ihop filmerna jag spelade in och få iväg dom till Stefan. Så om han läser det här, säg till när du är på msn eller nåt, så ska du få en nerladdningslänk.

What else...
Jo, innan spelningen i lördags deltog jag aktivt i min systersons dop genom att läsa "Evangeliet Om Jesus Och Barnen"™
Har man aldrig känt sig fejkad så göt man det då ^^
Religion och jag kommer överens lika bra som ett brinnande hus.
Men, hursomhelst, nu jag är Lil' W's gudfar (jag förkastar titeln "Fadder" och håller fast vid den gamla, hur häftigt låter fadder egentligen?) så nu behöver jag bara en såndär kritstracksrandig hatt, en fet cigarr och ett erbjudande han inte kan säga nej till.
Dessutom är det jag som ska stå för hans kristna uppfostran, så jag har lovat att lära honom allt jag kan om kristendomen. Resten av den dagen tänkte jag att vi kunde äta glass och leka i sandlådan eller så.
Snart är jag dessutom gudfader i kubik, när den blonda tjocksmocken bjuder till nedsläpp.
Mitt syndikat växer explosionsartat. Västbanken är snart inom räckhåll.

Nu ska jag laga mat, eftersom det är en såndär grej jag gör lite bättre än många andra.
Och eftersom jag ligger några back, får jag väl kasta fram en fast det inte är söndag


Veckans Lustiga Kattbild!!!!!1!!!111ett


Kommentarer
Postat av: Anton

jag såg bilden igår, och läste texten idag :) det är alltid roligare att skriva när man vet att nån läser, tihi ^^. Undrar vad som skulle hända om jag klev in i en kyrka? :S Förmodligen ingenting, haha ^^

2009-10-06 @ 13:31:38
URL: http://antonleuba.tumblr.com
Postat av: Cus

När "blonda tjocksmocken bjuder till nedsläpp" så hör jag av mig direkt så du kan verkställa dina planer om vestbanken ;)



får se vad för dumheter vi hittar på åt dig och arvid på dopet sen ;)

puss puss

2009-10-07 @ 19:07:41
URL: http://cusphoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0