Inte direkt hyperaktivt.

Idag blir det knappast massvis med mycket gjort, jag känner mig slö och omotiverad ^^
Det lär bli horisontalläge framför scrubs mest hela dagen, och det är inte fy skam.

Och det kändes som att jag hade en del att berätta här idag, men det kanske inte är så mycket.

Ett ögonblick så ska jag anstränga mig.


Ehm... jag ska klippa mig imorrn. Det brukar bli intressant. jag ska nog färga håret också. Eller bleka det kanske. Vanligt är tråkigt.
Jag vet vad jag vill ha för tatuering nu också, ska bara grunna lite på detaljerna.
Jag antar att alla blir fruktansvärt överrumplade om jag avslöjar att det innefattar en dödskalle?
Tänkte väl det ^^

Nån som vet var i krokarna man bör tatuera sig? Eller om det är nånstans man ska undvika? Hala i och säg ifrån i så fall ^^

Nehej, nu ska jag gå och handla feminina schampoon och kanske nån slags föda.

Puss i ljumsken!


Visstfan, jag har träningsvärk också.

Kommentarer
Postat av: JohanniZ

Ja antar att dom i eskilstuna är bra... :P
Ska du klippa dig minsann ;) Blont?! Ja de kan du ju också ha :P

2008-03-27 @ 18:35:33
URL: http://djavulen.blogg.se
Postat av: Torsten

I e-tuna finns Nasty Art, de har ett ganska dåligt rykte, så dem kanske du skulle undvika! Blue Lotus finns också, de verkar vara riktigt bra!
I nyköping och Norrköping finns Lucky 7, de är verkligen bra!
Men alla ställena har nog en del väntetid just nu! :D

2008-03-27 @ 18:41:15
URL: http://fiian.blogg.se
Postat av: Charles

Undvik köttdisken på Ica jag har hört att dom inte kör med rent mjöl i påsen. MOhahahaha fattar du? Köttdisken? Rent mjöl i påsen^^ ofantligt roligt.

2008-03-27 @ 19:48:52
URL: http://kallerormen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0