Var är min...?!

Arvid vet vad jag menar.
Men han slår mig om jag säger det igen.

Men det är så roligt! På tal om roligt, det här är roligt:  http://www.youtube.com/watch?v=l4EDs4NvMxk

Briljant. och när ni sett den där, sök på "havets frukt" och se den också.

Roligt hade vi även i helgen, i fredags kom Arvid och tobbe hit och vände uppochner på lite flaskor, med sedvanliga resultat.
Nån fnittrade, nån talade i tungor och nån satt och kollade youtubeklipp flera timmar och önskade att han hade en banjo.
Och att han skulle kunna spela på redan nämnda banjo.

Japp, det var jag som ville ha banjo.


Skitsamma, dagen efter vaknade vi milt förvirrade och rätt vad det var skulle jag och farsan iväg och träna.
Det var en bra idé.
Jag har aldrig mått bättre.
Och förmodligen har jag nästan aldrig varit mer sarkastisk heller.

Som tur var kom vi dit jäkligt sent, så dom skulle stänga fyrtio minuter senare, så det blev en lätt exercis.

Sen tröttnade vi på lantluften och halade iväg mot örebro och gjorde Kalle sällskap. Han lockade med utgång och Scrubs, men vi nöjde oss med sant eller falskt och stilla pilsner.

Det var trevligt. Och Scrubs dök upp, som utlovat.

Imorse köpte jag nya bakisbrillor på Statoil, dom är skitstora och inte överdrivet snygga, men det var för ljust för att vara bakis utan.

Sen ruskade vi liv i Kalle och vräkte oss iväg bortöver stan för att snorta frukost på något lämpligt fik, men vi var sju minuter tidiga. Så vi fördrev tiden på Claes Ohlsson.
Kalle köpte saker han inte förstår sig på, och jag införskaffade den lite bättre klockan.

Det är ungefär som ett gökur, fast mer irriterande. Så jag blev tvungen att stänga av ljudet på den.
Men den är fortfarande snyggast i minst Pajala. (jajo, det är en dödskalle på den)

Väl på fiket visade det sig att jag beställt en tiolitershink vaniljlatte, och en kalkonsmörgås som mystiskt smakade wasabi.
Gott var det iaf, fast wasabi är inte bakismagens kompis. Iallafall inte utan att sälja info om den till FBI eller nåt. Dvs inte så jävla jättemysig kompis.

Skitsamma.

Bild på klockan kommer när Dala är lite piggare, vilket inte är nu. Och inte nu heller.

Nejmen...!

What's that coming over the hill, is it a monster?

Nah, bara...

Veckans Lustiga Kattbild!!!!11ett

image17


Och jag känner igen hur det där känns.

Kommentarer
Postat av: Torsten

Aaaowee, sötaste katten ÄÄÄÄVER! :D

2008-04-21 @ 13:41:01
URL: http://fiian.blogg.se
Postat av: Urban

Det går helt enkelt inte att undgå att skratta när du bloggar. :P Underbart skrivet.

2008-04-21 @ 22:04:16
URL: http://captainurban.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0