The day

...Och när jag vaknade fullt påklädd i fosterställning i ena hörnet av min redan innan onödigt stora säng, och andades ut sådär som man gör när man nyss vaknat på ett sätt som resulterade i att min andedräkt rikoschetterade mot kudden och plötsligt hade min näsa i ett skruvstäd, så tänkta jag på två saker:

Nummer ett, hur i herrans namn kom jag hem, vad hände och varför är hallen full av jordgubbar?

Nummer två, att jag verkligen skulle vilja ha en skål rejält härket jaksmör att jämföra lukten med, för mina gissningar landar i det närmaste området precis runt omkring härsket jaksmör.

Hur som helst, alla homoerotiska rykten som cirkulerar tänkte jag väl hantera genom att neka.

Så det är inget jag vet nånting om. Tack.

Jag avslutar det här inlägget med en bild på mig, igår, på jobbet.
Den togs och skickades till Gutta, vår käre grävmaskinist, som var ledig ons-tors-fred.
mest för att visa hur mycket han borde sakna oss.

Här kommer den!

image14

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du 35?, 37?
du ser ut som det.

2008-04-05 @ 17:11:24
Postat av: Sofia

Hallå äller, du kan ju inte neka till ryktena, jag har ju bildbeviset! ;D

2008-04-05 @ 17:16:05
URL: http://fiian.blogg.se
Postat av: Dala

Haha, jag är 23 ^^

2008-04-06 @ 09:24:59
URL: http://dalajr.blogg.se
Postat av: Josse

33 minst.

2008-04-06 @ 14:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0