Very very

Det var ett tag sen jag var såhär nöjd, faktiskt.

Det dök inte upp nåt inlägg förra veckan, för det hade fanimej inte hänt nåt skoj. Alls.
Det var rätt trist.

Den här veckan har väl egentligen inte varit annorlunda mot det, jag har mest suttit insnöad hemma och pluggat och hostat. Och hostat och pluggat.
Och inte städat.

Men i fredags var det dags, efter 5800 arbetstimmar och över ett års hemmastudier ramlade det in ett yrkesprov.
Det var jag och två snickarlärlingar, som hade kuggat en gång tidigare.
För mig var det första försöket.

En av oss klarade sig.

Jag vill inte nämna några namn men det var jag.

Det är fanimej tusan så skönt, jag kan äntligen lägga dom där fördömda pärmarna på hyllan och börja håva in stålarna. Som blir ett par till i månaden, me like.

Sen i lördags missade jag en fest, ingen ville att jag skulle följa med. Eller så var det väl inte, men jag blev inte tillfrågad. Det var en liten miss, och jag överreagerade när jag fick höra det.
Ber om ursäkt för detta


Idag har jag spenderat mycket pengar på min mor och far, i egenskap av mors dag.
Först restaurang, som skulle må bra av att investera i en klocka. Det tog förjävla lång tid innan maten dök upp.
Men när man bussat mamma på dom dök den upp snart nog, och vi hann iväg i tid till bion också.
Vi såg Indiana Jones. Den var ungefär som väntat ^^
Jag gillade den faktiskt, men jag har en känsla av att många som ser den kommer att kalla vissa saker i slutet alldeles för överdrivna.
Och till det säger jag:
"Men ni svalde glatt att han i Det Sista Korståget hittade del heliga Graal och använde den för att hela ett skottsår på sin pappa? Jamen dåså!"

Seriöst, se den. Den är kul ^^


Nog om detta, nu är det dags.


Veckans Lustiga Kattbild!!!11ett


image21

Kommentarer
Postat av: Sofiia

Hahaha, den var bra den! :D

2008-05-25 @ 22:51:44
URL: http://fiian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0