Vaddå "dröjde"?

Det har bannemig inte dröjt alls.
Jag har skött mig och uppdaterat här i stadigt tempo.

Det är säkert.

Äsch, vem försöker jag lura?
Jag har varit en dålig förälder och ett bångstyrigt barn. På samma gång.

Jag har varit som det där sista kundvagnshjulet som aldrig åker åt samma håll som dom andra tre.

Ohwell, det är inte mycket att vinka på, antar jag, det är bara att Inse faktum och betala säckpipeblåsaren, antar jag.

På grund av utebliven kattbild förra söndagen till följd av arbetsöverdos och annat för mig har jag sen dess på daglig basis fått mina fiskar varma av Fia, så vi säger såhär:

Idag halar vi opp en dubbel, hur låter det? Och jag ska dessutom se till att dom är roliga.
Och duger inte det så får du väl göra nåt annat. Dramalektioner eller pingvinjonglering eller nåt, inte vet jag.

Sluta fråga mig om allt.

Meeeeen först en snabb genomgång av en vecka som varit såpass ointressant att jag faktiskt inte riktigt vet vad jag ska skriva, utom att vi var på fest igår, hela järngänget.
Det var ute i Skebo, hipp hurra. men på nåt vis lyckades det bli rätt okej ändå.
Utom att vissa av oss kanske blev milt överförfriskade. Men det är en annan historia.

När vi kom hem därifrån via en kämparinsats från chaffiskalle, som fått för sig att han skulle vara nykter, möjligen pga att han nyligen upplevt sin första bakfylla, knäckte jag och arvid den legendariska Sista Bärsen, som man garanterat ska ta sig om man inte är så sugen på att vara vid liv dagen efter. Sen glodde vi nile city en stund och somnade rätt upp och ner.

Och idag har det mest varit mjukglass och fotboll, vilket är najs. Och nu är matlådan grejad, och jag har restan av kvällen ledig.

Jag känner att jag har kontroll på läget nu, för en gångs skull ^^


Och nu, Fia.
Här kommer dom:


Veckans Lustiga Kattbild(er)!!!!!11ett


image18



image19


Slutet gott, alla trötta.

Godnatt på er, jönsar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0