Bright light

Joru, jävelberg.

Den här helgen har varit jävligt lysande.
Och då menar jag inte bara solen.


I fredags chillade vi en stund och sen drog vi  på bio med Karlsson. Vi såg Iron Man.
Den var ball som fan ^^
Och, kan du tro, Jag HITTADE min Hot Chipotl! Frågan är vad jag ska driva Arvid till vansinne med nu.
I'll think of something.

I lördags hade Charlie Parker den briljanta idén med flytande frukost i solsken via bryggbåt, och till ingens stora förvåning försov han sig till sin egen idé ^^
Han funkar så.
För bilder på spektaklet hänvisar jag till hans blogg Kallerormen
Check it out TODAY.

Senare samma lördag:
Shopping inträffade, lite nya kläder och en ryggkliare, bland annat. Bliss.
SuperDisc införskaffades, förväntningar uppfylldes.
Kött grillades och det lite bättre köttet utsågs.
Hockeydomare per sé sjönk i aktning och Ryssland fick till ett genuint skitmål.
Poker spelades dåligt, vinst inträffade inte för undertecknad.

Dagens rubriker:
Superdisc inträffade IGEN, i park denna gång.
Barn bjöd barn på gurka, beklagade sig över tystnad. Gensvar uteblev.
Mjukglass förtärdes, loppis ljög om öppettider, besvikelser återstår att inträffa.
Fotboll beskådades, resultat till belåtenhet.
Europatipsrad inspekterades, resultat milt sämre.
Zombies utsmetade över golv och tak, intresse svalnat.

Nu borde jag vika tvätt egentligen, men jag vet fan inte om jag törs missa en veckans katt till, eller om upplopp och civil olydnad skulle formas då.

Så, här är den:

Veckans Lustiga Kattbild!!!111ett


image20







Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, fullkomligt klockren! ;D

2008-05-11 @ 23:45:13
URL: http://fiian.blogg.se
Postat av: Charles

till mitt försvara får jag säga att jag var trött=P

2008-05-18 @ 18:36:11
URL: http://kallerormen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0