Slut på veckan

Sådär ja, ännu lite närmre sommaren. Det tar sig så sakteliga.

Jag är lite för trött för att riktigt angagera mig i bloggandet idag, men lång historia kort så ligger det till såhär:

Full i fredags, bra gjort Arvid, bakis i lördags, banal fotboll, hyr inte under några omständigheter filmen Gabriel, koffeintabletter utan verkan, sov som satan söndagsmorgon, drängförkyld, ny webcam, prinskorv och potatismos.

här kommer dok, utan kompromisser

Veckans lustiga kattbild!!!!!111ett


image15


oh, just det. Eftersom frågan ställts, jag är 23 år gammal ^^

Kommentarer
Postat av: Sofia

Aaaaaw, kattbilden var inte ett dugg kul, bara underbart söööööt! :D

2008-04-06 @ 21:04:21
URL: http://fiian.blogg.se
Postat av: Jossan

Man kan ju som sagt tro att du är äldre med tanke på hur du ser ut. Är det meningen att du ska se skallig ut?

2008-04-11 @ 18:32:59
Postat av: Sofia

Haha, yeah, erkänn nu att det var den skalliga looken du var ute efter!? Jag visste väl det :P
Hur som helst, ha en trevlig helg! :)

2008-04-11 @ 23:06:34
URL: http://fiian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0