Det hakade i lite här

Först och främst:
Nej, jag har ingen bra anledning till att ha varit tyst så länge, och nej, jag tänker inte be om ursäkt.

det har knappt gått ett halvår, dessutom är jag inte riktigt nykter. Så skit i det du, så slipper vi svabba golvet

ingen vet vad det där sista betydde.

Men hey, jag är här. jag är till er stora besvikelse inte knivmördad eller kidnappad, och har knappt ens mått dåligt under tiden jag varit borta.
Jag har bara skitit i er, i äkta Hollywoodstil.

Saker som hänt medan jag vareit borta:
(Utan kronologisk ordning. orka det.)

jag har varit full
jag har varit bakfull
jag har köot nya kläder
jag har varit centimetrar från döden vid minst fyra tillfällen i samband med tillbud inom arbetet
jag har köpt videokamera
jag har åkt buss iförd vit bloddränkt skjorta
jag har druckit absint
jag har varit i spanien
jag har varit i skottland
jag har, med tolv personers hjälp, bränt 80'000 kr på fyra dagar
jag har insett att whiskey är en av livets stora passioner

dessutom har jag sett Pierre Efraim Belsebub Edstein svabba golv på en pub.

och nu frågar ni er:
Borde han inte hala fram en Veckans Lustiga Kattbild?

och nej. det borde han inte

inte för att dom utgått, för det har dom inte. men är det söndag eller?

nej, just det. sluta rycka i byxbenet.

puss på er

Kommentarer
Postat av: Matilda Lantz

haha härligt att du är back on track. Det var en snabb och detaljerad genomgång av månaderna du har varit off track .) Härligt!

2008-11-15 @ 09:20:43
URL: http://pimmelina.blogg.se/
Postat av: Tjejen

Och skulle det vara speciellt med absinth eller? :p :)

2008-11-27 @ 02:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0