Vart tog alla vägen?

Charlie Parker har lämnat byggnaden.
den stora byggnaden. Nästan den största av dom.

Han har flyttat till örebro som alla andra. Jävla kalle.
Det här får även mig att bli sugen på att flytta dit. Flen känns som ett rätt dött spår när alla kompisarna drar härifrån. Men det är förvisso ingen omöjlighet, jag kan säkert bli förflyttad till NCC Örebro om jag vill, eller så finns det säkert jobb lite här och var annars. Det vore riktigt najs att flytta ihop med kalle och Tobbe i en fyra eller nåt sånt. Vi kan spela in helt nya avsnitt av en fyra för tre, fast mycket roligare.
Det vore riktigt najs. Jag vill det, känner jag.

Jag vill tatuera mig också. det är läge att få ändan ur vagnen på den fronten.
Jag tänkte att jag skulle göra lite saker.

men nog om det jag hade att yla om, nu är det dags för Det med stort D.
Det som kommer bli den största publikattraktionen på min blogg här.

Veckans Lustiga Kattbild!!!!111ett

image3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jaaa, flen är dött! Varför gör folk aldrig saker längre? Eller det gör folk säkert visst, fast jag är inte bjuden! HAHA :D

Kattbilden är det klockrenaste jag sett på mycket länge! :D

2008-03-24 @ 17:42:59
URL: http://fiian.blogg.se
Postat av: Charlie Parker

Nu har han landat på krukmakargatan i Örebro. saknar flen redan.. nästan.. kanske?!?

Haha du ska se att allt blir nice hur det än blir. För du vet ju att alla sätt är bra förutom just det där!!

2008-03-24 @ 18:13:34
URL: http://kallerormen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0