Snark....

Ja, du hörde mig!

jag är trött. trött, i tells ya. Jag känner för att odla päls, låta naglarna växa till klor, äta rå lax, skaffa en namnskylt med texten "Hello, i'm en björn" och gå i ide en månad eller nittiotre. Det borde vara en hel bataljon lagar mot att börja jobba igen efter längre ledighet än en helg.
Och minst seriösa rekommendationer mot även det. Med paragrafer och interpunktion.
Och svåra ord som "Således", "Ansvarstagande", "Predikament" och "Marmelad"

Dessutom har jag tvättstugan att slåss med, jag börjar bli trött på att gå i potatissäckar, och tillochmed min tunna med hängslen börjar lukta illa.

På plussidan däremot kan jag nu glatt meddela att ja fått nya minneskortet till mobilen idag. Äntligen. Så nu ryms det, istället för 64 mb....

Wait for it...

2 GB!!!1

And there was much rejoicing.
Jag vet, inget att bli alldeles exotisk över, inte ens jag blir det, men det är händigt, och jag missbrukar kommatecken, eller hur?
Om det inträffar lustigheter nånstans kan jag alltså ta kort på det och kanske lägga upp här. om det inte involverar en massa barnförbjudenheter. eftersom Kalle läser den här ibland.

Nu brinner snart min spagetti, så jag skiter i det här nu.


Lingon är inte så gott, heller

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vaddå kan ta kort på!? Du har väl en digitalkamera? :D

2008-03-25 @ 21:29:25
URL: http://fiian.blogg.se
Postat av: Charles

Skönt att det är någon som håller en bra standard på sin blogg^^

2008-03-25 @ 22:45:45
URL: http://kallerormen.blogg.se
Postat av: Sofia

Men hallå ÄLLER! kameran ska ju alltid ligga i fickan, för man vet aldrig när det dyker upp nåt kul att fota! :P

2008-03-25 @ 23:40:39
URL: http://fiian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0