Läge för ett iq-test

Jag var mycket riktigt och klippte mig idag, det blev rätt snygg.
Sen kände jag att det liksom inte riktigt räckte till, så jag blonderade håret.

Satan vad blond jag blev :D
Jag förmodar att vilken psykolog som helst skulle skylla på mina föräldrar, men på det säger jag
"Bah, humbug!"

här är obligatoriska före och efter-bilder. inga tagna med bra kamera eller i bra ljus, men skit ner er ^^

Innan dårskapen
image10


Efter allt svidande och ammoniak i näsan
image11



Som ni kan se har min IQ sjunkit med runt 22% men samtidigt har min kroppsodör förbättrats avsevärt.
Detta experiment ska påvisa riskerna med rökning i livmodern.

Jag är professor Dala, god afton

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jääävlar vad ljust det blev! :D Tänkte att du var mycket mörkare innan, så du skulle behövt färgat massa gånger, men tji så fel jag hade! :D

2008-03-28 @ 19:45:34
URL: http://fiian.blogg.se
Postat av: Josse

Inte för att du var särskilt snygg innan heller...

2008-03-28 @ 21:29:17
Postat av: Josse

du ser skallig ut btw

2008-03-28 @ 21:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0