Nejmen vafan

Hörnini, jag får nog allt ta och be om ursäkt. Senaste veckan hade jag helt lyckats glömma utav att jag faktiskt har en blogg.
Dåligt av mig.
Dock har jag varit sjuk, så jag skyller på förlamande ebola. Eller kanske dengufeber.

Oavsett vilket. Förra veckan bjöd inte på särskilt mycket lustiga förekomster, vädret var kass, jobbet vcar tråkigt och helgen var lugn.
Det som går att säga mest om var väl nyinköpta xbox-spelet Army of Two, som egentligen stavas A-W-E-S-O-M-E.
Lugnt ett av dom bästa spel jag spelat på länge. utom när tågdörren inte ville öppnas, men det var bara en liten bugg.
Det tråkiga i kråksången (kan man säga så? skitsamma) är att jag införskaffade spelet för 700 spänn halv åtta i fredags, och halv elva i lördags hade jag, Arvid och Dr Dängrot klarat det. Vilket är lite ont om livslängd, kan tyckas. dock hade vi då idiotspelat det en bra stund.
Oavsett vilket, det får fyra helmantlade patroner av fem möjliga. Enda avdraget är livslängden. (Jag menar, man kan både high-fivea och slå varandra i bakhuvudet när man vill. Suveränt!"

Och nu, down to business.
Det som borde hänt igår, men som tydligen försvann i min ljuva ungdoms alltför tidiga alzheimerdimmor:

Veckans Lustiga Kattbild!!!!!11ett


image16

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahaha, vad dumt! :P

2008-04-14 @ 19:01:55
URL: http://fiian.blogg.se
Postat av: Charles

Du må inte glöma bort den retoriska söndagen. Den bör minnas.

2008-04-15 @ 00:06:36
URL: http://kallerormen.blogg.se
Postat av: cus

army of two verkar nice ..

2008-04-15 @ 19:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0