Nejmen titta

Alltså.

Jag tänker inte ta ansvar för att veckans lustiga kattbild uteblev i söndags och att uppdateringar uteblivit i största allmänhet.
Eventuella klagomål riktas mot blogg.se.

Nu när det dock funkar tänkte jag ta tag i det.

Helgen var lite långsam, kalle är dock väldigt lustig att leka med.
Och arvids bil visade än en gång vart skåpet ska stå och vilken hylla ströbrödet ska stå på.
Arvid förlorade återigen ^^

Nu har jag också sprungit elljusspåret för första gången denna säsongen, det var dåligt. Och blött. Och gick alldeles för långsamt. Men det gör det alltid i början.

Imorgon börjar både pappa och William på gymmet också. Det ska bli trevligt att slippa träna ensam i fortsättningen. Dock lär pappa vara hundra gånger starkare än mig, vilket kan ge upphov till vissa "men du har ju tränat flera månader"-passningar. Det kommer bli trevligt. Min pappa är snäll när han sover.


Mat, är det läge för. Så jag kastar in en lustig kattbild och drar dit pepparn växer.
...Står.
I köket alltså.

Men först:

Veckans lustiga kattbild!!!!!11ett

image13

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, kattbilden var ju i alla fall nästan lika kul som förra gången! :D

Och om det går för långsamt på elljusspåret så har jag ett tips... -TADAAA- Spring fortare! ;P

2008-04-01 @ 19:25:05
URL: http://fiian.blogg.se
Postat av: Urban

Haha.. Håller med Sofia där. ;)
Och Arvid kanske ska ge upp och skaffa en, ja jag vet inte, cykel? :P

2008-04-01 @ 22:34:20
URL: http://captainurban.blogg.se
Postat av: Sofia

Hahahaha, en cykel! Go Urban! :D
(Skulle bara säga det! ;D)

2008-04-01 @ 23:11:40
URL: http://fiian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0